Wednesday, December 30, 2009

BYE MY 2009, HOPE FOR 2010


ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းတုိ႕၏ ညင္းဆဲမႈေၾကာင့္ ဒီပို႕စ္ေလးကို ဖ်စ္ညစ္ထုတ္ၿပီး ေရးလုိက္ပါတယ္.....( တခ်ိဳ႕ေသာ အရာေတြေတာ့ သိေတာ့ဘူး.......)





ဇန္န၀ါရီလ...... မွတ္မွတ္ရရ ရွိတာ ၂၀၀၉ ႏွစ္စ ဇန္န၀ါရီလမွာေတာ့ ကၽြန္မ အလိမ္ခံခဲ့ရပါတယ္ ။ မွတ္မွတ္ရရ ပိုက္ဆံ ၂၀၀၀ အလွဴျပဳခဲ့ရပါတယ္..... :P၊ ေနာက္ၿပီး ေက်ာင္းမွာ ပါေလရာ ျဖစ္တဲ့ ကၽြန္မ ေက်ာင္းက fresher welcome ပြဲအတြက္ အလုပ္အေတာ္ရႈပ္ခဲ့ရပါတယ္။
ေဖေဖာ္၀ါရီလ ...... ေမြးလလည္း ျဖစ္လို႕ ေဖေဖာ္၀ါရီလ တေလွ်ာက္လုံး ေကာင္းမႈေတြ ျပဳခဲ့တယ္လို႕ ထင္ပါရဲ႕။ ဒီလလည္း Mid term test ေတြ စစ္ေနရတာေၾကာင့္ အမွတ္စစ္တဲ့ ကိစၥ နဲ႕ လုံးလည္ ပတ္ခ်ာရိုက္ခဲ့တယ္။ ဒီလမွာေတာ့ နယ္မွာေနတဲ့မိဘေတြ ရန္ကုန္ကို အၿပီးေျပာင္းလာတာေၾကာင့္ မိသားစုအေရး လုံးပန္းေနရေတာ့တာပါပဲ။ (အဲ့လမွာ ဖူးပြင့္ slim body ျဖစ္သြားတယ္ ဟိဟိ)

မတ္လ ....... ဒီလကိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပင္ပန္းလူပင္ပန္း ျဖစ္တဲ့လပါ။ ေမလကို ေဖာင္ၾကီးတက္ရမယ္ဆိုတဲ့ သတင္းလည္း ၾကားရတယ္ ။ စာေမးပြဲ က်င္းပတဲ့လလည္း ျဖစ္တာေၾကာင့္ အခ်ိန္ေတြ ဘယ္လို ကုန္သြားမွန္းကို မသိလိုက္တာပါ။
ဧပရယ္ ........ ဒီလကေတာ့ ရုံးပိတ္ရက္ရွည္ၾကီးေတြေၾကာင့္ ကၽြန္မ ခ်စ္ေသာ သူမ်ားႏွင့္ အၾကာၾကီးခြဲခြာေနရတာ ..... ဧပရယ္လကို ကၽြန္မ မၾကိဳက္ဘူး၊ သူမ်ားေတြ ေပ်ာ္တာေတြကို ထိုင္ၾကည့္ေနရတဲ့လၾကီး.......
ေမလ ....... ကၽြန္မ မ်က္ႏွာ ဇီးရြက္ေလာက္နဲ႕ ေဖာင္ၾကီးသင္တန္းသြားခဲ့ရတဲ့လပါ။ အဲ့မွာ ကၽြန္မ ဘ၀မွာ မေတြ႕ၾကဳံတာေတြ ေတြ႕ရေတာ့တာပါပဲ။ စစခ်င္း ငခ်ိတ္ထမင္းကို စျမင္ဖူးျခင္းပါပဲ။ ဘဲလည္းေခ်ာင္းရိုိးနဲ႕ ငါးေၾကာ္ကို ေန႕တုိင္း မိတ္ဖြဲ႕ရေတာ့တာ ( အိုင္ျမင္ရင္ေတာ့ ေရကူးခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပါက္တယ္ )။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အရမ္းေပ်ာ္သြားခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ အရမ္း Senior က်တဲ့ ကထိကေတြနဲ႕ အတူတက္ရေပမယ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြလို အရမ္းခင္သြားတယ္။ ေဖာင္ၾကီးမွာ ကၽြန္မရဲ႕ ေဘာ္ေဘာ္ (အခ်စ္ဆုံးမမ) ႏွစ္ေယာက္ရခဲ့တယ္ေလ။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္က မမနန္း (သူက physic ကပါ သူဆီမွာ ဘြဲ႕ထူး ဂုဏ္ထူးးေတြ အမ်ားၾကီးပိုင္ဆိုင္ထားေပမယ့္ ကၽြန္မလို ေပါက္စကို တကယ့္ ေဘာ္ေဘာ္လို ခင္တာပါ) ေနာက္ မမငယ္ သူကေတာ့ ကၽြန္မနဲ႕ ေပါေဖာ္ေပါဖက္ ( မမငယ္ ကန္ေတာ့ေနာ္) ။ ညဘက္ မမငယ္နဲ႕ ကင္းေစာင့္တဲ့ည ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ တကယ္ပဲ ကင္းႏွစ္ေကာင္ ဖမ္းမိပါတယ္)၊ ဒီလ ေနာက္ဆုံးရက္မွာေတာ့ outpast ရခဲ့ပါတယ္။ out past က ျပန္လာတဲ့ေန႕ကေတာ့ မျဖစ္ဖူးတာေတြ ျဖစ္လာတာပါ။ ကၽြန္မတို႕ စီးလာတဲ့ ယာဥ္တန္းမွာ ကၽြန္မ လုိက္ပါလာတဲ့ ကား accident ျဖစ္တာပါပဲ။ ကားက ဘရိတ္ေပါက္သြားၿပီး လမး္ေဘး သစ္ပင္ကို ၀င္ေအာင္းတာ။ အဲ့ျမင္ကြင္းက အမွတ္တရပါပဲ။ဘုရားတရားမလို႕ ကၽြန္မ ဘာမွ မျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။
ဇြန္လ ...... ေဖာင္ၾကီးမွာပဲ ရွိပါေသးတယ္ ။ Trip ထြက္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ အရမ္းေပ်ာ္မိပါတယ္။ တိုင္းရင္းသားေက်းရြာမွာ ကၽြန္မတုိ႕အုပ္စု သူမ်ားလည္တုိင္း မလည္ႏိုင္ပဲ ၊ မုန္႕ဆိုင္ကို သည္းၾကီးမဲၾကီး လိုက္ရွာတာ .....( အစားအေသာက္က အေရးၾကီးဆုံးေလ)။ဒီလက ကၽြန္မ အေပ်ာ္ဆုံးလပါ။( ဘာေၾကာင့္ ေပ်ာ္လဲ ေျပာျပဘူး)
ဇူလိုင္ ...... ဒီလက ကၽြန္မအတြက္ loading month ပါ။ သင္တန္းတက္ခဲ့တုန္းက မလုပ္လိုက္ရတဲ့အလုပ္ေတြ ျပန္လုပ္ေပးလိုက္ပါတယ္။
ၾသဂုတ္၊စက္တင္ဘာ၊ေအာက္တိုဘာ ..... ဒီလေတြကေတာ့ အဆညမွာ selection သုံးလ ၀င္ရပါတယ္။ တကၠသိုလ္အသီးသီးက ဆရာ/မေတြ အမ်ားၾကီးနဲ႕ ခင္ခြင့္ရပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခား ျဖစ္စဥ္မရွိပါဘူး။
ႏို၀င္ဘာ ..... ဒီလမွာေတာ့ ကၽြန္မ ေျမာက္ၾကြေျမာက္ၾကြ ျဖစ္လာတဲ့လပါ။ ေက်ာင္းမွာ နဂိုက အငယ္ဆုံးဆိုတဲ့ ရာထူးေလးကို စြန္႕လႊတ္ၿပီး senior မမ အျဖစ္ပါ၀င္ခြင့္ရေတာ့တယ္။ ထူးထူးျခားျခား ရွိေသးတယ္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႕ ရန္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္ ( အေၾကာင္းကေတာ့ သူေယာက္်ားယူလို႕ပါ)
ဒီဇင္ဘာ ..... စိတ္ပင္ပန္း လူပင္ပန္းရွိတဲ့လ။ ထီေပါက္ၿပီး လက္မွတ္ေပ်ာက္တဲ့လပါ။ ပထမဆုံး scholar စာေမးပြဲ ၀င္ေျဖၿပီး ေအာင္ျမင္ေပမယ့္လည္း ခုထိ ေအာင္စာရင္း တရား၀င္ ထြက္မေပးတဲ့အတြက္ ဆန္႕ငန္ၾကီး ျဖစ္ေနပါတယ္။
ကၽြန္မက dual work ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ကၽြန္မမွာ အလုပ္ခြင္ ပတ္၀န္းက်င္နစ္ခု ရွိေနပါတယ္။ teaching ရယ္ research ရယ္ပါ။ ႏွစ္ခုစလုံးက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြက ကၽြန္မအေပၚ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ researchက မမေတြ ကိုကိုေတြဆို သူတို႕ရဲ႕ ခ်စ္ခင္မႈေတြက ဘယ္အလုပ္ခြင္မွာမွ ရွာမယ္ဆို မေတြ႕ႏိုင္ပါဘူး။ ကၽြန္မ အားက်ဆုံးက မမႏိုင္ပါပဲ၊ သူက အရမ္းေတာ္ပါတယ္။ မမေကရဲ႕ styleကို အၾကိဳက္ဆုံးပဲ။ အျမဲတမ္း အေပ်ာ္ဆုံးလူသား ျဖစ္ေနတာ။ ယဥ္မင္းကို ကၽြန္မ အခ်စ္ဆုံး။ ႏွိပ္စက္လုိ႕ အေကာင္းဆုံးက ကၽြန္မ ေဘာ္ေဘာ္အရင္ၾကီး AAAေလ။
ေက်ာင္းမွာေတာ့ ကၽြန္မ အခ်စ္ဆုံးကေတာ့ မလင္းပါ။ ကၽြန္မကို ညီမေလးတစ္ေယာက္လို ေစာင့္ေရွာက္တဲ့မမပါ။ ကၽြန္မ ခ်စ္ဆုံး ပါေမာကၡကေတာ့ တီခ်ယ္ ႏြဲ႕။
ေနာက္ အခ်စ္ဆုံးရွိေသးတယ္ သိလား .........
( comment ေတြ မ်ားေအာင္ ပေဟဠိ ထည့္လိုက္တယ္)


6 comments:

Hnin said...

ဖူးပြင့္ေရ...
အဲဒီသူကို အမသိတယ္..
:)

cherry said...

ငါသိေနတယ္ေနာ္။ အဲဒီ့လူက ေယာက်ၤားေလးမွတ္လား။ ဟဟဟ။ ငါမဖြခ်င္လို႕ေနာ္။ ပြေအာင္ဖြလုိက္ရမလား။ မုန္႕ေကၽြးမလားေျပာ။

ဖူးဖူး said...

ဟဟဟ....
ေသခ်ာမွန္းေနာ္ ( သိပ္ေခါင္းစားမခံနဲ႕ ယဥ္မင္း )

phyusinthu said...

ငါသိတယ္ေဟ့---------
ေခါင္းစားခံစရာမလိုပါ------
ငါသိထားတာေတြအမ်ားၾကီးပဲေနာ္------------
မုန္႕၀ယ္မေကၽြးရင္
ငါ့ဘေလာ့မွာဖြပစ္လိုက္မယ္-----ဒန္တန္႕ဒန္

လင္းၾကယ္ျဖဴ said...

ႏွစ္သစ္ေလးမွ စလို႕
ေနာင္က်န္ရွိေနေသးတဲ့ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာမွာ
ခ်မ္းေျမ႕သာယာမႈေတြကို ပိုက္ေထြးရင္း
ခ်စ္ရသူမ်ားနဲ႔ ခ်စ္ရသူနဲ႔...
ေပ်ာ္ပါေစခင္ဗ်ာ
*.*.*

certain condition cube said...

ငါ tag လိုက္တာ အခ်ိန္အရမ္း ကပ္ေနေပမယ့္ အခ်ိန္မီေရးတင္ေပးတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ---

ေျပာျပဘူးေတြ မ်ားေနတယ္ေနာ္ --- ေျပာမွာလား --- ဘယ္လိုလဲ ---

ဘယ္လိုမွ မလဲဘူး --- Procare ေတာ့ မလုပ္နဲ႔။ နာတြားမယ္ ---